Leta i den här bloggen

torsdag 28 januari 2010

SKINN

Godkväll! Ja, idag har det inte hänt mycket alls. Jobbat på dagen och direkt efter jobbet så träffade jag tjejen jag är kontaktperson till. Efter det blev det direkt en löptur på 45 min. Nu är man ju ledig i 3 dar, så gött. Och imorrn blir det storstan, som jag längtar och dessutom kommer ju lördagen sen och jag är party-party sugen!! =)
Nu över till bilden! Jag äger ju en skinnjacka sen förut men det är ljusbrun. Lite svår färg att matcha ibland kan jag tycka. Är ju riktigt sugen på en svart kortare modell som ni ser här uppe. Har plockat den här från H&M eftersom det ändå är där jag har presentkort. ;) Kanske blir så att jag shoppar den imorrn.
Ska försöka få till en dagens imorrn också innan vi åker. Puss och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar