Leta i den här bloggen

måndag 1 juli 2013

KANONHELG

 Lilla familjen färdiga för bröllop!
 Så fina tillsammans!
 Trivdes fiiint i min nya trikåklänning från Gina Tricot, till den Jeffrey Campbell.
 Fina Sofie och Karin skålar! :)
 Malin, Karin och jag, inte beredda. ;)
Nu vart det bättre. :)

Tjohooo vilken underbar helg det har varit! Nu har man återhämtat sig iaf.
Blev ju en lååång dag i lördags. Min bror och hans tjej gifte sig i en trädgård ute på landet ganska nära där dom bor. Allt var superfint och dom båda två var så nöjda med allt.
Efter mat och bröllopstårta for dom vidare till en herrgård där dom skulle tillbringa natten. Jag och Karin, vi åkte hem och svidade om till partyoutfits. ;)
Sen plockade vi upp Emma och Sofie och for iväg till Västerås. Där var det gårdsfest hos Karins en kompis. Så himla trevligt verkligen! Drog iväg till festivalen vid 22.00 och inväntade John De Sohn som skulle börja spela 23.00. Alla var på tipptopp humör och vi dansade som galningar. Träffade även lite andra Salavänner som vi dansade med. Nej, guuud vilken härlig kväll, precis som jag hade hoppats på. :) Nu ska jag cykla hem till Emilie och fika lite så får Hilma och My leka. Kram på er!

Sofie jag och Emma på väg till Västerås. 

2 kommentarer:

  1. Är inne här och tittar ibland och jag måste bara få säga att du är så himla snygg! Alltid så fräsch!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, va glad jag blir! Kul att du läser bloggen! Kram

    SvaraRadera