Leta i den här bloggen

måndag 21 juni 2010

FUNDERAR

Nu är sista delen av Show by Kling upplagd. Men jag hoppas verkligen det kommer fler avsnitt för det här gillade jag... =)

Jag har lite funderingar igen här om bloggen.
Jag döpte den ju till Småstadsmode när jag startade den för att jag ville skriva om mode och lägga upp "dagens outfit". Outfits kommer ju då upp dagligen men jag känner att jag har så mycket annat att skriva om också, såsom träning och nu kanske det blir mycket om huset, vad vet jag. Men det kanska bara är dumheter att ändra namn på bloggen. Nu är man ju van vid denna adress och det kanske bara blir krångel om jag byter. Vad tycker ni??
Men, jag kommer då iaf fortsätta som jag gör nu. Blandat material, ibland lite modetips, ibland lite träning och nån annan gång nåt annat. =)

1 kommentar:

  1. klart du kan blogga om andra saker fast den heter nåt som syftar på mode..

    SvaraRadera