Leta i den här bloggen

tisdag 22 juni 2010

IDAG

Vilken underbar dag jag har haft! Solat hela dagen ute i Tärnabadet, så gött! Sne har jag varit på stan med Erik och Karin, fikat lite och inhandlat midsommardrickat.

Vi ska för övrigt fira midsommar ute i Broddbo detta år. Jag har inte varit i Sala på midsommar på 6 år så nu känns det faktiskt skönt att inte behöva packa väskan och dra iväg så långt.
Midsommar-outfit är dock inte klar ännu. Hade en vit klänning förra året som jag faktiskt bara använt den gången men det känns ju lite tråkigt att ha den igen. Annars funderar jag på att ha min långklänning från Gina men ja, vi får se. Man får ju anpassa lite efter väder också.

Idag har jag iaf haft:

Tröja - H&M
Jeansshorts - Lindex
Sandaler - Ellos
Skärp - Second hand
Solglajjor - Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar