Leta i den här bloggen

tisdag 29 juni 2010

NU ÄR DET NÄRA!

Premiär av min lilla "jumpsuit" från H&M idag. =)
Får lite tid över till bloggen så här på kvällskvisten. =)
Idag har vi hållt på med flytten hela förmiddagen. En liten break (guldvärt i mina ögon), för lunch och promenad med tjejerna i parken och sen fortsatte vi hela eftermiddagen och kvällen. Man blir sååå slut av detta!
Men ändå tycker jag det gått över förväntan. Imorrn kör vi det sista och så blir det städning.
Ni får räkna med att det kommer bli lite uppehåll härifrån från och med imorrn. Jag kommer ju att jobba nästa vecka och då har jag ju tillgång till internet men annars dröjer det. Hur länge vet jag inte men jag ska försöka hålla er uppdaterade. Ha det så bra så länge i sommarvärmen! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar