Leta i den här bloggen

onsdag 7 juli 2010

I`M BACK







HEJ HEJ HEJ!!! =) Finally back!!
Bloggning från jobbet, är fortfarande utan internet hemma.
Men hörrni, vilket hus vi köpt! =) Vi stormtrivs, det är så grym fint och mysigt och ja, allt man kan önska sig! Börjar komma smått i ordning och jag tror vi kan få det riktigt fint.
Som ni ser på bilderna så var vi till Öregrund i lördags och mötte upp kompisar och tog en sväng med deras båt, riktigt gött var det.
I söndags var vi till Dennis kusin och kika på lilla missen som vi faktiskt bestämde oss för att vi vill ha! Han är sååååå fin ju. Så om 4 veckor blir man äntligen kattägare igen, tihi.
Ikväll blir det onsdagsklubb på hotellet med bokat bord för middag. Tror vi skulle bli uppåt 20 pers. Och vädret är ju fortfarande gudomligt.
Tyckte nog dock helgen nästan var för varm, man orkar ju nästan ingenting.
Plus att jag har haft det mest vidriga värk i truten jag varit med om. Inflammation i tandköttet och så visdomstanden som trycker på det. AJ AJ AJ säger jag bara! Har grinat i omgångar och varit till tandläkaren 2 ggr och dom mer eller mindre rånade mig på typ 1400 spänn, vidrigt!!
Men inte drog dom ut nån tand inte, nej, nej. Fick bara antibiotika och nu väntar jag bara på att skiten försvinner. Så, nu fick jag spy ur mig om det å.
Annars är livet härligt. Jag jobbar dygn fredag och söndag denna helg, sen dagpass nästa vecka och efter det SEMESTER i 3 veckor! Vi hörs igen en sväng på fredag! PUSS & KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar