Leta i den här bloggen

onsdag 14 november 2012

9 MÅNADER

Idag blir våran tjej 9 månader. Säger som precis alla andra föräldrar, vart tog tiden vägen? Helt sjukt ju... Men underbart också, nästan hela tiden, haha. Denna dag hade jag kunnat vara utan faktiskt. Var till mamma på eftermiddagen så jag fick springa men hon var ganska missnöjd även där. Fast iofs, mest när jag är med. Hon skötte sig när jag sprang, haha...
Imorrn är det mammaträff vilket jag ser fram emot. Sen kommer min "avlastning" äntligen hem. Haha ja, tyvärr är det ju precis så det känns just nu.
På fredag ska jag äntligen storstäda det här huset, inte gjorts på länge.
Man dammsuger ju titt som tätt men det blir inte så noggrant som man vill. Igår t ex så dammsög jag övervåningen med en grinanade unge som kröp efter. Ja men ni förstår ju, det går ju inte att få saker gjorda ordentligt.
Fasen vad jag svamlar på. Nu ska jag lägga mig och läsa "Sofis mode". Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar