Leta i den här bloggen

fredag 9 november 2012

PRAT OCH PRAT

Jag är verkligen ledsen att bloggen blivit så pass "bortlagd" bara för att jag stötte på det där problemet. Har fortfarande inte kommit på någon lösning. Känner verkligen att jag inte vill betala för att blogga, tyvärr. Skulle ju gärna flytta bloggen men vet inte hur man gör. Jag hatar att jag är så otroligt kass på datorer. Jag är riktigt rudis när det gäller det...
Dennis gav på förslag att radera kanske typ första året jag bloggade och få mer plats på så vis. Och ja, det skulle jag ju kunna göra. Tar ju säkert en del tid och då ska man finna det. Ja men nu har jag iaf skrivit lite så ni vet att vi lever ;)

Känner att jag måste skriva lite om träning också. I söndags var jag och sprang med den lokala klubben här i Sala. Dom har gemensam löpning varje söndag och vem som helst kan vara med. Det var så himla kul verkligen! Bi sprang en runda som blev 12,8 km. Ett snittempo på 5.35 min/km och det gick så himla lätt. Det blir ju verkligen enklare när man springer i grupp så där. Så det där kommer jag absolut att fortsätta vara med på. :)
Och i onsdags var min mamma så snäll och kom hit på kvällen och var barnvakt så kunde jag träna cirkelträning. Hujedamej så jobbigt! Jag har fortfarande träningsvärk. :)
Nu har jag inte sprungit sen i söndag så idag skulle det sitta fint med en löptur igen. Men först på agendan står lunch på stan ihop med Sofie. Bara vi två, hur lyxigt? :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar