Leta i den här bloggen

måndag 19 november 2012

OM HELGEN

Godmorgon på er!

Blir mest bloggning från mobilen just nu, trist I know.
Dopet i lördags var iaf jättefint och det blev en jättetrevlig dag. Och ni ser ju tårtorna. Otroligt fina! Det är en gammal klasskompis till mig som gjort dom, hon är så duktig.

Igår hade jag en riktigt bra söndag. Startade med gemensam löpning med IFK Sala. Vi var 11 st och ni ser ju sträckan. Känns så himla bra att ha träningen avklarad så där på morgonen.

På eftermiddagen hade vi lite kompisar över på fika. Jag var riktigt effektiv innan och både bakade och lagade mat samtidigt. Så Dennis fick matlådor och jag lunch. :)
Nä en väldigt bra söndag helt enkelt.

Nu närmar det sig fredag med stormsteg och det betyder SWEDISH HOUSE MAFIA!!
Ja i förstår inte hur laddad jag är! Har svårt att somna på kvällarna för jag ligger och tänker hur fett det kommer bli, haha... Ska bli så jäkla nice att bara hänga jag och Sofie, bo på hotell, mysa och framförallt bara dansa så sjuuukt mycket!!! Jag ska ta igen allt jag missat, haha...

Just nu sitter jag och äter gröt. Lite senare åker vi över till Emilie på kaffe! Kram påer





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar