Leta i den här bloggen

fredag 2 november 2012

BACKTRÄNING


Håller på att få psykbryt just nu här vid datorn. Orkar inte gå in på detaljer. Skulle haft en tredje bild men den vill inte samarbeta med mig så då fick det bli dessa två.
Idag tog jag mig i kragen direkt på morgonen och fick träningen gjord. 9.30 var jag uppe vid Lärkan för att köra ett intervallpass.
Började med att värma upp 5 varv på friidrottsbanan. Därefter blev det 10 ggr upp och ner för vattentornsbacken. PUST! Och självklart nerjogg men då blev det bara 2 varv. Hade inte gjort det sen någon vecka innan Lidingöloppet så alltså över en månad sen. Känns ändå som att det kan vara bra att försöka ha kvar intervallpassen för att hålla kvar ett bra flås och en bra lungkapacitet. Jag gillar ju på ett sätt när löpningen snabbt är över dessutom. ;)

Nu lär jag fixa mig inför kvällens middag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar