Leta i den här bloggen

fredag 30 juli 2010

DAGENS

Hejsan alla glada människor (det är jag iaf) =)!
Känns så jäkla skönt för nu har jag äntligen fått min lägenhet såld.
För er som inte vet det så har jag haft en etta i mina ägor sen -01 och har väl egentligen inte sett någon anledning till att sälja den förren vid rätt tillfälle. Så nu när man köpt hus så fanns det ju ingen bättre anledning... =)

Nu börjar det dra ihop sig inför våran fest imorrn, som jag sett fram emot det. Känns som att det är en del att förbereda, ska fixas med bål och olika tilltugg. Tror jag kommer köra på Ernst "ostbollar" som han gjorde sist i sitt program bl a.
Ska fixa det sista här i huset också så det ser bra ut för alla som inte varit här. Sy en sista gardin är en av sakerna som står på agendan iaf...

På förmiddagen har jag och Dennis varit på stan och fikat med Annika, John och Nathalie, blev även en lunch med bror och hans tjej. Nu ska vi strax ner igen och skriva kontrakt. =)

Idag har jag på mig:

Topp - Gina Tricot
Chinos - Vero Moda
Skärp - gammalt
Skor - DinSko


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar