Leta i den här bloggen

söndag 25 juli 2010

KRYSS

Detaljer
I väntan på att kliva på båten!
Randig klänning från Gina Tricot, 2 år gammal.
Killarna tycker det är kul att jäklas när man ska fota outfit. ;)
Frisyr: fläta på sidan och fjäderörhänge.
Underbart att se min bästa vän så kär!
Perra och Stefan!
Jag och min Hulda

Smarrig drink!


Coolaste frisyren! Den här gången vågade jag fråga om ett kort! ;)
Natta-maten, nudlar med kyckling, fräscht så förbaskat. =)
Hytthäng dan efter, Sundin och Ellie tokar.

Jag och snälla (fast väldigt skäggiga) Stefan!

Hej allihopa! Ja nu är man utsövd och back on track igen efter Cinderella-kryss.
Kom ju hem igår kväll och då var vi bjudna över till Marlene som fyllde år. Men jag och Dennis var bara över en sväng och hängde lite men alla som varit med på båten var ju jäkligt slitna så vi hyrde en film och åkte hem och mös istället, skönt idag.

Var iaf en väldigt trevlig kryss men man har verkligen lugnat ner sig med åren. Förut var man ju fasen uppe halva nätterna och partade. Finns ingen ork för det nu längre. Sen ändras väl saker och ting när man är ihop också. ;)

Jaha vilket riktigt jäkla skitväder idag då. Vet inte riktigt vad man ska ta sig för men vi pratar lite om Ikea i Uppsala. Får se... HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar