Leta i den här bloggen

tisdag 27 juli 2010

INGEN MÄSTARE I MIG INTE...

Godförmiddag mina vänner!
Puh, har varit ute i rabatten här på morgonen faktiskt. Och tro mig, jag är ingen trädgårdsmästare jag inte. Rensade brännässlor i hallonbuskarna och jag fick ont lite överallt. Hade nå billiga dåliga handskar på mig.... Ska snart ut på en löptur istället tror jag ;)

Angående bilden så är mitt projekt denna vecka: finna ny klänning till lördag!
Jag har faktiskt inte köpt nåt nytt "festplagg" på länge nu så så får det bli. =)
Alternativet kan vara klänningen Columbine Smille bär på bilden.
Den är från H&M och jag har faktiskt testat den här i Sala fast då i en storlek 42:a, liiite väl stort. Så finns den kvar i någon annan H&M butik så kanske det blir den. Riktigt härlig färg och jag gillar verkligen dom där volangerna upptill.
Annars tänker jag mig nåt blommigt, somrigt, axelbandslöst, kort... Ja, det är dumheter att bara tänka ett spår för då hittar man det aldrig och sen kommer man hem helt utan istället...
Får se vart det slutar!

Ikväll får vi besök av Erik och Karin och vi ska äta KRÄFTOR och VÄSTERBOTTENSOSTPAJ, mmmmmm mumma! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar