Leta i den här bloggen

onsdag 21 juli 2010

DONA, DONA, DONA!



Hej!!! Blev ju inte ett enda inlägg igår ju.... Fast man har semester är det fullt upp.
Håller på och målar ett skåp här hemma som ska vara i köket så det pysslade jag med igår och på eftermiddan var jag och Dennis till "Underbara hem" i Enköping och handlade lite fina blommor till altanen. Blir genast så mycket hemtrevligare när man får upp lite sånt. =)

Idag blev jag iaf klar med skåpet så det ska bara torka ordentligt så ska vi ta in det sen. Vi har faktiskt hjälpt åt för det är både en överdel och en underdel så jag har gjort över. Det kommer passa så bra, ni får se när det är klart.

Nu ska jag ägna mig åt vårat lilla nyckelskåp som jag målat vitt. Ska försöka skriva "nycklar" på frihand får se om det kan bli nåt. =) Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar