Leta i den här bloggen

lördag 10 juli 2010

IDAG


Får bjuda på en, ja inte så bra "dagens" idag. Första i huset så jag kunde inte riktigt hitta på någon bra plats men det fick duga och jag ser ju lite halvkonstig ut så där. Men det bjuds det på.
Sen uppdatering blev det också.

Gick av dygnspass imorse och efter det har det varit fullt upp. Var ner och fikade med Emma och Viggo på stan efter det blev det Ikea för inköp av ny säng.
Så jäkla härligt, det är verkligen på tiden. Äntligen ska jag få sova mjukt. =)

Nu på kvällen har vi varit hos Perra på grillning. Dom andra cyklade vidare ner till Norrmanska men jag styrde kosan hem istället, lite tråkigt jag vet, men jag ska ju jobba imorrn så det kändes som det var lika bra.

Nu är det bara fyra pass kvar sen får jag semester!! GODNATT!

Linne - Indiska
Blommiga shorts - H&M
Kilklackar - SthlmDG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar