Leta i den här bloggen

lördag 4 december 2010

20101204

Galtmacka a la Linda! =)
Aston sov gött bredvid Dennis igår kväll!
Fetaste hackspetten gottade sig vid vårt fågelhus i förrgår!

Hallå på er!
Har en väldigt lugn lördagkväll för mig själv.
Körde Dennis och några kompisar till Uppsala tidigare för det vankades 30-årsfest. Dock bara grabbar inbjudna. =(
Men jag fick ju mitt tjejparty förra helgen så...
Stannade till på Maxi innan jag drog hem och handlade massa gott till ikväll.
Så som ni ser har redan en baguette med skagen glidit ner, gött!
Älskar alla bullar och alla bakverk som Maxi har så jag köpte lite sånt också.
Så framåt åtta när favvoprogrammet, Så mycket bättre, börjar då åker kaffebryggarn på så ska jag gotta mig rejält. NJUTER!
Så tråkigt att det är sista avsnittet ikväll av programmet bara, vet inte hur jag ska klara mig utan... =( Ha en bra lördagkväll ni andra! KRAM

1 kommentar:

  1. Vi får njuta en lördag till för det är tyligen ett avlutningsavsnitt nästa lördag. Älskar också det programmet. Såååå bra. Äntligen ett program utan tragedier, intriger och falska människor. Sååå mycket bättre :-)
    Ha en skön lördagskväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera