Leta i den här bloggen

söndag 5 december 2010

MYCKET BRA SÖNDAG

Mysig vinteridyll!
Verkligen stornjöt på min långpromenad idag!
Älskar att vara ute och gå med digilistan i lurarna!


Örhängen från Lindex!
Högt uppsatt tofs som jag sedan flätade och gjorde till en knut och fäste med hårnålar!

Hej hopp!

Har varit en väldans bra söndag idag!
Sov enda till 9.15, sen åt jag och jag Dennis gott bröd som jag köpte på Maxi igår. Efter det blev det långpromenad på 1 1/2 timme, såååå skönt.
På eftermiddagen blev det fika på Mercato med Erik och Karin, inhandlade även en julklapp till pappa.
Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska gå upp och köra lite styrka, har ju bara blivit en gång den här veckan. Kram på er!

Polotröja - H&M
Jeans - Nudie
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar