Leta i den här bloggen

måndag 27 december 2010

VÄSKKROKEN

Den här häftiga "väskkroken" fick jag av mamma i julklapp. Med den kan man hänga upp sin väska på bordet var man än är. Det känns nästan lite lyxig med sin stora svarta rubin på ovansidan. ;)
Ska testas idag för jag ska möta upp Emma om ett tag på stan och luncha.

Oj, oj, inte långt kvar nu tills hon ska föda... Jag tycker det skulle va superkul om hon får på nyårsdan eftersom det är min födelsedag, skulle kännas speciellt. Btw, så tror jag på en tjej denna gång. Hoppas jag får rätt! ;)

Är inte ledig hela denna vecka, men nästan. Jobbar bara ett dagpass imorrn.
På onsdag ska jag slinga mitt hår...igen!! Jag vet, ni måste tro jag är tokig. Men jag är inte alls nöjd. Kändes ju bättre efter jag fått det fixat, men det var då det. =) Nu ska jag till Norpan i Västerås och jag vet att hon gör det på bästa sätt, så det så!

På torsdsag bär det av ner till Vimmerby och fira nyår.
Vi åker ner ihop med Matta, Sofie och Neo. Vi ska hem till en tjej som heter Linda som från början är Salabo men fann kärleken nere i småland i underbara Macke. Det ska bli sååå trevligt och man känner sig alltid så otroligt välkommen hos dom, så mycket värme. Känns som det kommer bli en perfekt nyårsafton.
Vad jag ska ha på mig? Det vet jag inte än, kors i taket!
Kan bli min silvriga paljettklänning som jag hade på juldan förra året. =)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar