Leta i den här bloggen

söndag 26 december 2010

FRÅN IGÅR


Så här såg jag ut igår på dagen!
Tänkte först köra på detta. Nytt vinrött läppstift som tydligen bestämde sig för att helst sitta på mina tänder så då struntade jag i det, även skorna kändes fel till byxorna.

Och så blev det så här istället!
Testade att måla mina naglar lite a`la YSL-lacket. Gillar`t!
Usch så hemskt dålig jag är på att blogga. Men från och med nu är jag tillbaka på riktigt igen.
Hade en grymt bra kväll igår, med rolig fest och roligt ute med mycket dans. Idag kan jag inte prata överhuvudtaget. Har varit förkyld i veckan som sen i torsdags började gå över till heshet. Och ja, vin och massa sjungande igår har satt sina spår. Hade räknat med det... Men det är verkligen drygt, får viska hela tiden. Hoppas verkligen det är bättre tills imorrn.

Nu måste jag gå ner till Maria och Dennis. Vi har söndagsmys, precis ätit köttfärssås och spaghetti och nu ska vi dricka kaffe och äta Rocky Road! LOVELY!

DAG: Långkjol (NY) och polo - H&M
KVÄLL: Korsett - H&M
Byxor - Lindex
Skor - DinSko
Halsband - Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar