Leta i den här bloggen

tisdag 28 december 2010

3 BECOME 1

Idag har mössan suttit på mitt huvud hela dagen!
Fan, man kan ju se bra ut när man är bakis och helt osminkad när man använder sig av kamera-appen. ;) (från i söndags)


Hello!

En av dessa klänningar ni ser blir det på nyårsafton. Nu är bara frågan vilken.

* Den rosa hade jag på bröllop i september förra året, då uppsydd. Har även haft den på nyårsafton för 2 år sen uppe i Sälen.
Den är jättefin, tycker jag, men sitter lite som ett "korvskinn" så jag kanske bara tycker det är drygt. Man vill ju vara lite bekväm också när man ska sitta länge och äta 3-rätters...

* Den lila har jag bara haft en gång och det var på 30-årsfest i februari detta år.
Den gillar jag ju jättemycket och tycker aldrig jag får några bra tillfällen att använda den.
Så på fredag kanske den passar kanon...

* Den silvriga har jag också bara haft en gång och det var som sagt på juldan förra året.
Kan känna att den kanske är alldeles "för mycket", när man bara ska vara hemma och äta fin middag. Jag vet inte....

Lär ju göra en testgenomgång utav alla tre vad som känns bäst. Glad att jag inte behöver införskaffa något nytt iaf... =)

1 kommentar: