Leta i den här bloggen

fredag 24 december 2010

MERRY X-MAS

Granen från helvetet!
Julklappsbyte!
God julaftonsfrulle med risgrynsgröt!

Hej och god jul på er! Hinner faktiskt blogga lite nu.
Gårdagen var bara en enda lång stressdag tycker jag... Att det alltid blir så där dan innan dopparedan, förstår inte.
Var iaf in till V-ås och träffade Maria och det blev lite shoppping, inte några julklappar utan lite annat smått och gott. Framför allt så köpte jag pynt till min och Dennis första egna julgran. Som för övrigt är ett skämt, fasen så ful den blev. Usch, men jag var ändå tvungen att lägga upp detta hemska spektakel. Hade inte ens tänkt haft en gran men med påtryckningar utefrån "att det är ju så mysigt", så ja, va fasen vi köper en då. Vi hann nog ångra oss både två och tre gånger under tiden vi försökte få ordning på den där, mycket svordomar blev det och BARR...
Haha, jäkla trevlig skrivning om en julgran så här på julafton. Ja, ja....

Igår var vi hos Bergek för vårat traditionsenliga julklappsbyte, väldigt trevligt var det och mycket skratt. =) Nu lär jag hoppa in i duschen för vi ska sticka iväg om en timme.

GOD JUL igen! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar