Leta i den här bloggen

söndag 28 augusti 2011

20110828

Den randiga tröjan köpte jag för ett tag sen på Lindex. När det blir lite kyligare tider så tänker jag matcha den med vit skjorta knäppt ända upp i halsen! :)

Hej hej!

Kom hem för ganska exakt en timme sen efter mitt dygnspass. Känns skönt nu att man gjort det!

Gårdagen gick kanonbra. Trots värmen som tyvärr förstör lite, iaf när det gäller mig. Men jag sprang på 4 min sämre än förra året, alltså 7 km på 40 min och det är jag ändå nöjd med! Vårat lag kom på tredje plats av mixlagen vilket ju är jättekul. Var in och kikade resultatlistan nu men det framgår liksom inte hur många mixlag det är och inte heller vilken plats vi kom av alla stafettlag sammanlagt. Ja, ja så himla kul var det iaf! :)

Ska strax dra iväg och handla lite för kvällsmat. Ska göra torsk i ugn tänkte jag. Gjorde det för ett tag sen och det blev så grymt jäkla gott så det får det bli! Ha en fortsatt bra söndag alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar