Leta i den här bloggen

tisdag 30 augusti 2011

DAGENS


Så, precis kommit hem från stan. Blev en lunch på Johanssons med Johanna och Norpan idag faktiskt, jättetrevligt! Johanna blev mamma i mars i år till lilla Stina och Norpan bara väntar på att få sin första bebis. :) Så man är verkligen omgiven att mammor och blivanade mammor. Men det är bara roligt, speciellt nu när man kan dela med sig om hur man känner själv och mår.

Kläderna idag kändes ju ganska fel måste jag säga för det blev ju kanonväder där efter lucnhtid. Så tjocka strumpbyxor kändes verkligen lite overkill. :)
Det jag skulle behöva göra nu är att gå ut och plocka äpplen så Dennis kan klippa gräset sen. Men huuur tråkigt är inte det? Jag vill inte.... :(
Jag hann inte se klart filmen heller i förmiddags så jag skulle behöva göra det för den ska vara tillbaka innan 18.00. Hmm... Kram

Kofta, kjol, boots och brillor - H&M



2 kommentarer:

  1. Tack för senast! Det får vi göra om.

    SvaraRadera
  2. Tack själv, jättetrevligt! Det får vi verkligen! :) kram

    SvaraRadera