Leta i den här bloggen

torsdag 25 augusti 2011

DAGENS



Yes, det blev en "dagens"! :) Det känns faktiskt riktigt roligt att vara igång igen.
Jag kom mig inte för att ta mig ner på stan nånting faktiskt. Jag tycker det är så skönt att bara va hemma och softa när jag jobbat dygn. Så jag åt lite frukost, kikade lite på inspelat "True Talant" och så blev det lite styrketräning. Blir ju bara ben och armar nu för tiden. :)
På eftermiddagen var jag på jobbmöte och nu väntar vi på lasagne i ugnen, gött.

I helgen är det Sala Mässan. Så imorrn ska jag dit med Emma och Sofie och deras barn. Ska bli trevligt. Jag gillar när det händer nåt. Jag vet iaf att jag kommer köpa godisremmar, bästa som finns. :) Kram

Overzisetröja - H&M (ny)
Leggings - Gina
Kilklackar - Nelly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar