Leta i den här bloggen

tisdag 30 augusti 2011

OCH PÅ MORGONEN...

Jo visst är det skillnad morgon och kväll. Vägde mig precis också. Har gått upp 3,5 kg sammanlagt sen den dan jag fick veta att jag var gravid och det var den 11 juni. Jag vet inte om det är mycket eller lite men... Gud vad det känns overkligt att se sig själv stå så där på bild och visa en mage som putar lite. :)

Idag är jag ledig! Slängde i mig lite fil och flingor när jag klev upp och nu har jag precis kommit hem från en 40 minuters promenix, jäkligt skönt. Så nu ska jag dricka kaffe, äta en smörgås och kolla på en film jag hyrde igår kväll, The Rebound.
Är så glad, btw, att jag kan dricka kaffe igen. Från att ha druckit 2 latte om dan till en i veckan var det ett tag när jag mådde som sämst. Konstigt det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar