Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011

MAGGEN


Första bilden jag faktiskt fotar på magen. Tänkte jag skulle visa skillnaden på "svullnad" morgon och kväll. På kvällarna känner jag mig verkligen gravid. :) Medans på morgonen är jag mer "platt". Fast det är väl så man alltid brukar känna sig. ;)

Idag fick jag, finally, hämta ut mitt paket från H&M. Typ över 2 veckor sen jag beställde. Dom är fasen sämst på lev. tid alltså! Mammajeansen är jag lite tveksam på om jag tycker dom sitter lite för tajt. Måste pröva dom lite till men annars så var allt det andra bra. Vet inte varför jag fick för mig att redan beställa ett två-pack amningstoppar, haha, men det gjorde jag och dom var bra. Sen är det tröjan på bilden och den älskar jag. Hur mysig som helst. Även en vit-beige, stickad tröja som också den var kanon och kommer bli en klar favorit när det blir kallare! :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar