Leta i den här bloggen

torsdag 25 augusti 2011

ÄLSKA HÖSTEN

499 kr
499 kr
399 kr
349 kr

Godmorgon! Har ganska nyligen kommit hem från dygnspass så tänkte vara lite duktig och blogga direkt. :)

Idag är det lön, gött. Ska snart käka lite smörgås och sen ska jag nog cykla ner på stan en sväng.
Är lite fiksugen och så vill jag kika lite på H&M. Jag vill bara hitta lite overzise tröjor just nu, ni förstår varför. Var i Västerås med min brukare igår. Kikade lite då men hittade inget alls som var bra. Fast så är det ju jämt, när man är ute efter nåt så hittar man det absolut inte.

Då kan jag även flika in att jag var inne på Skopunkten och testade dessa fyra skor ni ser ovanför. Har dock lite svårt att bestämma mig för vilken av stövlarna jag ska välja. Skulle vara kul att ha stöveln med kilklack eftersom jag gillar att komma upp en bit men sen vet jag inte riktigt med den snörningen. Känns kanske inte riktigt jag. Den andra stöveln var iaf jättefin på. Sen de andra två är givna, gillar dom massor. Så nu får vi se när jag slår till. :)
Kan verkligen älska hösten. Guuud så mycket fint det finns. Vill bara shoppa massor! :)

Har faktiskt bokat in en tripp till Gbg här nu i början på oktober. Hälsa på min Maria lite. Hon skrev det perfekta messet till mig när jag skrev att jag skulle komma: " Då kan vi höstshoppa, fika och gå runt i andra delar av stan och äta och mysa!". Hahaha, hon vet precis vad jag går igång på. :)))) Så då får det bli höstshoppning! Nej nu lär jag käka. Har ni tur får ni en "dagens"sen. ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar