Leta i den här bloggen

måndag 29 oktober 2012

CRAZY

Håller just nu på att bli lite smått tokig. Har visst kommit till en punkt här i bloggen där det inte finns något mer utrymme att ladda upp bilder (konstigt nog gick mobilbilden imorse bra). Så nu måste man köpa mer plats. Läser om det på sidan där man fixar det och som jag fattar det så är det en betalning månadsvis. Känner inte riktigt att jag gillar det. Jag menar, skriver jag in mitt kortnr där då kommer det ju att dras varje månad och hur länge då och om jag vill avsluta då? Ja, jag vet att det självklart står nånstans hur allt funkar men jag orkar inte och jag hatar verkligen sånt här. Jag hatar förändringar.
Ja iaf då vet ni just nu hur läget är. Kanske försöker igen om nån dag eller väntar tills Dennis kommer hem... Får se hur länge det funkar med mobilbilder för i så fall får ni hålla till godo med det.
Kram

1 kommentar:

  1. det låter helt värdelöst! byt bloggportal vett ja! måste vara lättare så/ bättre än att börja betala..

    SvaraRadera