Leta i den här bloggen

fredag 19 oktober 2012

DAGENS

 Tröja - Gina T, byxor - Lindex, skor - Skopunkten, örhängen - H&M


Hilma i onsdags innan vi drog iväg till Eriklund. Köpte så söta hårspännen på H&M förra veckan med rosetter. Lär ju utnyttja den långa lugg hon har. ;)

Hello!

Sitter redo att dra iväg på en löprunda här. Idag syndade jag med Johanssons sjuuuukt goda morotskaka till eftermiddagskaffet. Så nu lär man försöka motionera bort lite av det. :)
Idag har vi sett till att handla allt inför festen imorrn. Var på affären på fm och handlade snacks och lite grejer till tilltugg, blir inte så avancerat. Efter lunch kom farmor hit och var med Hilma så fick jag och Dennis åka ner på stan själva. Jag behövde en ny bh bl a och så var vi på bolaget. Kändes riktigt konstigt att faktiskt gå och handla vin och cider som jag vet att jag nu kan dricka, haha... Men jäkla gött å. ;)
Okej är jag supertaggad eller är jag supertaggad?! :)) Längtar efter att få fixa mig och sätta på mig min outfit, locka håret och ja, bara var jag. Faaan så längesen det var! Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar