Leta i den här bloggen

söndag 21 oktober 2012

GÅRDAGENS STASS





Seeen uppdatering. Hinner inte skriva värst mycket eftersom Solsidan börjar om typ 2 min.
Kvällen var sjukt lyckad igår och nej, jag spårade inte ur, haha... Däremot idag så har jag fått känna på festandets baksida. ;) My lord... Ja, ja så är det bara. Jag dansade sååå mycket igår och det var helt underbart. Men idag typ svider fotsulorna, those shoes, aj aj.
Hade saknat Hilma så mycket när hon kom hem på fm. Allt hade gått grymt bra och hon hade sovit hela natten. :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. så otroligt fin du va! : ) Hoppas du njöt kvällen till tusen...

    Kanske du kan bjuda på bilder från festen? vore kul : )

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, va glad jag blir! Jag njöt som satan, hela kvällen :) Kram

    SvaraRadera