Leta i den här bloggen

onsdag 10 oktober 2012

ONE YEAR BACK

För ganska precis 1 år sen såg det ut så här. Har suttit och kollat tillbaka lite och läst. Väldigt kul att man har bloggen måste jag säga. Oj, oj vad man många tankar som for runt i ens huvud då. En sak vet jag iaf och det är att jag längtar inte tillbaka till att vara gravid, haha...
Iofs på bilden var jag ju forfarande smidig, var ju inte kul mot slutet. Men gud så mycket roligare det är utan den där stora magen. Man kan träna som man vill och framförallt klä sig (mer eller mindre) som man vill. :)

Kanske ska skriva att jag har ju då slutat amma helt nu sen snart 1 vecka. Jag höll mig till att bara amma en sväng på morgonen och en sväng på kvällen efter att jag hade sovit borta dom där 2 nätterna (för 1 månad sen ca). Men nu i helgen så gav vi henne välling när hon vaknade på morgonen och hon drack som hon aldrig gjort annat. Haha, jag var helt fascinerad. Som man trugat med det där innan.
Så det jag skulle komma till är att imorrn ska Hilma sova hos mormor och morfar för första gången. Det är inte för nåt speciellt imorrn utan det lite träning inför den 20 oktober. Då ska jag och Dennis nämligen ha STOR fest här hemma. Som  jag längtar! Det kommer bli första riktiga festen för mig. Hoppas bara jag kan hålla partynerverna i styr så det inte spårar, haha. Är ju ganska extas redan nu. ;) Har redan bestämt lite delar av outfit jag ska ha på mig ( byxor och ett nytt halsband ). Alltid bra att vara ute i god tid.

Nu blir det snart lunch på stan! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar