Leta i den här bloggen

lördag 6 oktober 2012

GÅRDAGENS


Haha, fräscht att skorna ser typ hur skitiga ut som helst. Skulle behöva inpregnera dom...
Ja, iaf så såg jag ut så här igår. Jag och Dennis var ner på stan och köpte tapet till Hilmas rum och tog en lunch på Johanssons, väldigt trevligt.
Sen var Dennis iväg på hockey i Leksand och jag hälsade på på jobbet och sen blev det middag hos mamma och pappa. Trerätters as always, supergott. Efterrätten var helt sjuk. Den var tydligen en av efterätterna på "Halv åtta hos mig" i veckan, "Mörk chokladkaka med nötknäck".  Jag kan säga att jag överåt den big time, hmmm...
Var aldrig på VV-möte i måndags för jag hade ingen barnvakt och så kändes det tyvärr inte okej. Hade nog fått + på vågen så jag pallade inte att stå där och skämmas. ;) Får se hur det går nu på måndag istället. :)

Nu ska jag ut på en löptur. Ikväll ska jag med mina tjejkompisar till Västerås. Ut och käka på Tabasco och sen på bio. Huuuur nice kommer inte det att bli då. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar