Leta i den här bloggen

onsdag 31 oktober 2012

BIRDIE?

Alltså det här är så konstigt. Så fort jag försöker ladda upp nån av mina bilder från systemkameran så står det att det inte finns mer plats. Men nu lånade jag denna bild från http://nyheter24.se/modette/angelicablick/ och då gick det alldeles utmärkt. Har det med upplösning och göra? Äh, jag fattar nada...
Ja, ja iaf gällande bilden så slår hon allt den där Angelica Blick. Hon har liksom nästintill kommit till att bli lite utav en idol för mig. Finns inga gränser på hennes outfits. Jag menar, en fågeljacka liksom. :)

Annars så har jag haft en sjukt tråkig dag. Hade så sett fram emot ett besök i Heby hos Maria och Ellen på eftermiddagen men den lilla fröken här hemma är dunderförkyld. :( Så då får man vackert stanna hemma så man inte smittar sina bebiskompisar. Hon har dessutom sovit som en kratta enda sen tidsomställningen vilket inte gör en lyckligare. Äh, hoppas det blir lite bättre inatt nu.

Så jäkla skönt att Dennis kommer imorrn. Bokade faktiskt en massagetid till imorrn em. Vann presentkort för ett tag sen på facebook på ett ställe här i Sala så tänkte utnyttja det. Bar Hilma i "babybjörn" igår på affären och det hade jag inte gjort på länge. Min svank är typ slut idag så det kommer sitta fint med massage.

På fredagkväll ska jag ut och käka med mina tjejer på "Mat och Prat", som jag längtar. Kram

2 kommentarer:

  1. Tror du måste göra bilderna mindre innan du lägger upp dem. Tar du dem direkt från systemkaeran kan de ju vara fler MB stora, gör de mindre i typ ipiccy.com eller photoshop/paint och sen ladda upp!

    SvaraRadera