Leta i den här bloggen

fredag 14 december 2012

DAGENS

 Tröja - Gina T, skjorta - Cubus, jeans - Lindex (mina absoluta favvisar som jag numer kan ha utan problem :)

LOVELY, här kommer dagens outfit! Typ hundra år sen. ;)
Och nej, jag har inte löst det med det där programmet. Kör på Dennis dator och då är det precis som vanligt, jippi! :)
Idag har jag och Dennis varit på stan på fm, uträttat lite ärenden och lunchat på Johanssons.
På em var jag och Hilma till Emilie för att gratta hennes äldsta dotter som fyllt 6 år. 6 år, tänk, känns sjukt att ens bästa vän har en dotter som är så stor. :) Då ligger man i lä. ;)
Nu är planerna noll. Men vi ska väl försöka komma på nån god fredagsmiddag. Ikväll ska vi köra ett race och kika ifatt "Historieätarna". Jag hade inte sett ett enda avsnitt men så tittade jag igår och herregud så bra! Skrattade så jag grinade på en scen, mohahaha...  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar