Leta i den här bloggen

torsdag 13 december 2012

HOPPAS NI GILLAR`T


Här kommer en uppdatering i form av bilder vad som hänt de senaste två veckorna :) Enjoy!

 Jag, fixad och klar på hotellrummet innan vi drog till Solna på lite förfest inför SHM.
 Jag och fina Sofie är lyckliga att snart få se SHM.
 Vi förfestade med ett gäng Vimmerby-bor innan Friends Arena. Varav tjejen till höger är från Sala men bor numer i Vimmerby. Superkul att vi kunde stråla samman på just detta.
 Mina fötter när vi kom hem på natten. Jag hade så sjukt jävla ont. Dom är verkligen sååå svullna på bilden. Dessutom har jag blånagel på ena tån just nu efter den kvällen. Så illa var det. Då hade jag ändå valt dessa boots och trodde verkligen att det skulle bli det bästa valet. Men ack så fel.
 Så här fina lockar kan man få genom att dela upp håret i två tofsar, tvinna dom, sätta upp med hårsnodd och sova med under natten. Gillar`t! :)
 En vecka efter SHM hängde jag med mina arbetskamrater upp till Rockland här i Sala på "Företagsrocken". Mitt företag var då med och tävlade men tyvärr gick dom inte vidare. Men det var en trevlig kväll.
 Börjar se ett resultat av träningen. 
 För en vecka sedan vankades det julbord med min familj uppe i Måns Ols. En jättemysig kväll som man inte ville skulle ta slut.
 Dan efter fick jag och Dennis lyxa till det ordentligt genom att åka och bo på Victoria Tower i Kista. Hilma sov hos mormor och morfar. :)
Jag och Hilma från förra veckan då det var sånt jäkla snöoväder. Vi var stronga nog och klädde på oss och gick ner till Johanssons och lunchade med min mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar