Leta i den här bloggen

lördag 15 december 2012

JEANSPROVNING OCH DAGENS

Hej hopp!
Precis hemkommen från stan. Vidrigaste promenaden hem kan jag meddela, fy satan! Bara piskade i ansiktet, det vräker verkligen ner!
Har bl a fikat med en tjej från mammagruppen på Johansson (utan barn). Hon fyller år idag så jag ville bjuda henne på fika :)
Innan det var jag på H&M och testade jeansen ni ser på bilderna. 99 spänn, sjukt billigt och satt verkligen bra. Inget köp tyvärr då jag känner att en hundring kan jag lägga på nåt vettigare just nu. Kors i taket, Linda! ;)
Sen även hur jag sett ut idag. Kram på er!





2 kommentarer:

  1. Så roligt att du kommit igång med bloggandet igen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är jag duktig Maria! :) Tur att du gav mig en spark i arslet! ;) kram

    SvaraRadera