Leta i den här bloggen

söndag 30 december 2012

OUTFITS

 Dagens outfit: Tröja - Lindex, halsband - Gina T, jeans - Cubus, boots - Skopunkten



 Outfit fr i fredags: Jeansskjorta och jeans - Lindex, kängor - Skopunkten

Jaha och nu hade jag visst inte bloggat sen i torsdags... Ja, ja det får vara så. :)
Gud man är ju alldeles dagvild. Tänkte jag skulle skriva vad vi gjort dessa dar men det är ju knappt så man vet vilken dag det är idag.
Iaf så är nackspärren mycket mycket bättre. Det kändes bättre redan dan efter. Så pass att jag faktiskt kunde springa 20 min på mitt band här hemma och körde även 2 övningar i tabataintervall. Så kändes det lite bättre, har ju svullat ganska så mycket nu under julen nämligen.
Tanken var att jag skulle springa med IFK imorse men när Hilma var vaken vid 3 inatt så hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde svälja. Sååå himla besviken blev jag. När jag äntligen skulle få springa med dom igen. MORR! Inget att göra. Är även lite täppt så vi får väl se när detta släpper.

På eftermiddagen idag så har jag varit på Järnvägscafèt med Emma och Emilie, så mysigt. Lovely med lite egentid. På förmiddagen fixade jag handlingen inför imorrn. Matta och Sofie kommer hit på middag, inget märkvärdigt. Vi ska inte ens fira tolvslaget faktiskt. Lite mousserande ska jag allt dricka iaf. ;)
Ja och sen på tisdag fyller man år då. Fan ibland kan det vara riktigt ruttet att fylla år på nyårsdan. Jag menar, man har haft så fullt upp med jul och allt och sen kommer nyårsafton. Men så lär man ju tänka på att faktiskt fixa inför födelesdagsfirande också. Det är väl att jag är lite bekväm också, jag har ju aldrig varit hemma på mina födelesdagar på äldre dar (eller vad man ska säga). Har ju typ alltid legat bakis i en stuga i Sälen, hahahaha... Men nu är det andra tider gott folk. :)
Puh, vad jag skriver. Nu lär jag ner och hjälpa Dennis med maten. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar