Leta i den här bloggen

onsdag 12 december 2012

I'M SORRY

Hej på er!
Jag är hemskt ledsen att det blivit så konstigt med bloggen. Inte bloggat på 2 1/2 vecka och utan att ens skriva nåt om varför.
Träffade en gammal bekant igår nämligen som sa att hon går in varje dag och tror att kanske jag gjort ett inlägg. :) Man blir ju iaf glad att vissa av er är mig trogna och hänger kvar.
Men jag är så bara så sjukt besviken på allt det där nya som tillkom. För mig ska det vara enkelt att redigera en bild så man snabbt kan göra ett inlägg och dessutom gratis. Och den främsta anledningen till att jag startade denna blogg var just att fota outfit-bilder och visa er.
Nu när det inte är enkelt så känner jag att då blir inte bloggandet till 100 % så som jag vill. Jag har funderat fram och tillbaka, ska jag helt enkelt ta bort den här adressen eller ska bara låta det va eller ska jag starta en ny blogg på en annan adress. Jag vill ju såklart i så fall spara allt som finns här innan jag stänger ner men hur gör man det?
Klart jag kan fortsätta att slänga upp sporadiska bilder så här från mobilen men hur kul är det egentligen då? Vissa av er kanske är mest intresserade av att läsa vad som händer i min vardag medans andra vill se massa bilder. Själv är jag inte intresserad av en massa text utan vill se bilder. Ja herregud vad jag svamlar på här nu känner jag. Men jag vill ju faktiskt inte tappa er som läsare. Håll tillgodo snälla ni! Kram

2 kommentarer:

  1. Fortsätt blogga!!!

    SvaraRadera
  2. Jag uppskattar ju att läsa din blogg, men det vet du ju! Kram Maria

    SvaraRadera