Leta i den här bloggen

torsdag 27 december 2012

NACKSPÄRR FROM HELL

Dålig uppdatering här, sorry. Fullt upp...eller bara trött och sliten ;)
Nej men just nu sitter jag med en sjuhelvetes jävla nackspärr. Aldrig haft det förut, aj aj. Jag som hade sett fram emot lite springning på mitt band här hemma och lite tabataövningar men det är helt omöjligt, faaan!
Hilma fick även hög feber igår, 39,9 som högst. Lite otäckt men hon var ändå vid gott mod tyckte vi. Självklart väldigt trött då. Imorse hade hon 38,2 så hon har varit piggare här nu på fm iaf.

Jag har outfit-bilder från juldan men än så länge bjuder jag på lite mobilbilder från kvällen. Det var en sån grym kväll, jag var så lycklig. Den blev precis som jag ville ha den. Det var så underbart att ha Flinken med, äntligen. :) Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar