Leta i den här bloggen

torsdag 13 juni 2013

DAGENS OCH EN MASSA BABBEL

 Hilma roar sig medans mamma fotar outfitbilder. ;)





Bloggning senast i måndags, idag är det torsdag (!!), dåååligt. Ja, ja så är det ibland. ;)
Så här har jag iaf sett ut idag. Fast nej, jag har inte haft dessa skor på mig utan dom ville jag visa er nu bara. Köpte dom för kanske 3 veckor sen eller nåt. Second hand. japp, 40 hela riksdaler gav jag för dom. :) Har länge funderat på att införskaffa mig ett par loafers men varit tveksam. Är det riktigt "min stil"? Men jag föll för dessa direkt och jag menar för den pengen, inget att fundera över. Men, jag har då inte använt dom än, känner ju att det är lite på gränsen till "kärring" men ändå gillar jag ju dom. Visade tjejerna i mammagruppen idag och dom tyckte absolut jag kunde köra på dom. :) Sjuuukt bekväma iaf. :)

Ja, så jag har alltså haft mammagruppen här idag, väldigt trevligt. Innan det lunchade jag på stan med Emma. Herregud, min nya grej, luncha på stan. Eller nja, jag har ju alltid varit duktig på det men blivit jättemycket nu på slutet. But I like it! ;)

Imorrn är inte planerna så många. Lite motion ska man väl få till, har inte tränat alls idag. Igår dock sprang jag faktiskt med barnvagnen. :) Så sjukt jäkla jobbigt. 7,3 km, förmiddag, gassande sol = INTE optimalt. Mådde fan nästan illa när jag kom hem. Men nöjd att ha det gjort. Simmade 40 min på kvällen sen med Emma så idag har man väl kunnat vila med "gott" samvete. ;)

Lördag blir en härlig dag iaf. Tanken från början var att åka på festival i Enköping och se Darin och Petter ihop med Matta och Sofie. Men när vi inte lyckas fixa nån skjuts så gick luften ur oss lite. Så nu blir det middag på Tinget istället, vi fyra + Emma och Peder, niiiice. :) Man är ute i svängen nu kan  man lugnt säga. ;) Men ni som känner mig vet att det är min melodi. Var ju en aning frustrerad förra sommaren när jag bara satt här hemma och ammade. ;)
Och såklart lördag dag så kommer min Mathilda hem från Katrineholm och hälsar på lite. Hon ska ha en bebis i augusti så är så spänd på att se magen. :) Så vi ska hänga lite här hemma först sen ner på stan och, ooops, luncha. Hahaha..

Nu vill man ju bara kika en film och äta smååååågodis. ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar