Leta i den här bloggen

tisdag 18 juni 2013

DAGENS OCH SPONTAN EGENTID

 Skjorta - Lindex (ny), shorts och sandaler - H&M




Då jag och Hilma har ganska lite planerat den här veckan så tänkte jag att idag åker vi till Erikslund efter lunch, bara hon jag. Vad kunde komma mer passande än att Dennis mamma ringer och säger att hon vill komma och träffa Hilma och jag kan åka iväg själv. Wiihoo!! Lonelytime, I love! :)
Så jag strosade runt där, köpte tallrikar på Ikea som jag planerat men kom även hem med detta ni ser ovan. Tröja från Cubus rea, älska sweatshirt! Och två supersköna bh:ar från H&M. Gillar inte bygelbh alls längre så dessa var perfa.

Nu ska jag snart dra ut och springa en runda. Härligt väder ju!
Just, ska skriva också att midsommar i år firas hos oss. Sillunch, kubb, grill, jordgubbar och min egna lilla "intro/musik-tävling" som jag håller på och knåpar ihop. ;) Låter som ett bra upplägg va?! :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar