Leta i den här bloggen

söndag 23 juni 2013

LITE BLANDAT

 Hilma älskade att sitta i denna fotölj på mammaträffen i torsdags. Blir till att införskaffa en sån. :)
 Från midsommarafton. Dennis och Peder dukade upp köksbordet ute i paviljongen. Så himla mysigt. Vädret var ju verkligen tipptopp. :)
 Jag igår. Trött och osminkad. Lyckades iaf ut och springa på dan (10,6 km) vilket kändes så skönt. Hade inte tränat på 3 dar vilket inte hör till vanligheterna. 

Så här ser jag ut idag. :)

Hejsan!

Nu börjar man känna sig lite piggare igen. Fan jag och sömnbrist hör inte ihop. Trots att jag inte festade på midsommarafton så lägger man sig sent och det gör ju sitt. 

Idag har jag och Hilma varit hos mamma och pappa på förmiddagen och fikat. Hilmas kusin var där så fick dom leka lite. Nu ska jag nog torka golven nere. Lite senare kommer Peder över och grillar korv med oss.

Behöver jag säga att jag är rastlös med två "söndagar" i rad? Nej tänkte väl det. ;) Men imorrn börjar ny vecka iaf och då är det bara att fylla upp den. Den kommer avslutas bra iaf med bröllop på lördag och Cityfestival på kvällen. Tummen upp! ;) Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar