Leta i den här bloggen

söndag 9 juni 2013

NYA BRALLS






Hej på er!

Jag ville visa er mina två sista inköp i byxväg därav har jag fotat på detta vis. :) Jeansen har jag redan visat men inte på. Hade dom i onsdags när vi var på Mat&Prat men hann aldrig fota då.
Synd bara att man ska vara så jävla klantig. Att jag inte reflekterade över det i provhytten fattar jag inte, dom är ju alldeles för långa. Och ja, mycket riktigt på dom mörka Cubusjeansen så har jag modell "regular" och på dom ljusa är det "long". Haha, fy fan. Ja ja jag får be mamma sy upp dom kanske... ;)
Dom svarta köpte jag på H&M i fredags. "Mjukisbyxor" som jag fick höra av både Peder och Dennis igår, pfff... Jag gillar dom riktigt mycket och självklart klär man ju upp dom med klackar, tycker jag. :)

Nu ska jag ut på intervallträning. Om jag är sugen? Kunde inte vara mer opepp kan jag säga. Men men det kommer kännas gött efteråt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar