Leta i den här bloggen

måndag 10 juni 2013

DAGENS

 Tröja - Lindex, skärp - H&M, jeans - Cubus, Converse


Tjoho!

Om det bara kunde sluta regna nu, vi vill ut och cykla med Hilma. Hon höll i sin hjälm tidigare och grinade så antar att hon var sugen men då skulle vi åka till affärn. :)
Men just nu ser det tyvärr ganska mörkt ut ute...
En trevlig förmiddagskaffe blev det med Emma på stan iaf. Kikade lite klänningar på Kappahl. Ja, och faktiskt inte till mig utan till Hilma, inför brorsans bröllop. Finns så fina!

Så ja, det har väl inte hänt så mycket mer än så idag. Men det slog mig faktiskt när jag gick ner på stan. Att den här vardagen kommer snart att ta slut. Back to reality. 19 augusti börjar vi skola in Hilma på förskola. Herregud, jag har varit hemma nu i 1 1/2 år, så himla länge. Men jag kan såklart sakna att jobba, jag gillar verkligen mitt jobb. Men det kommer ju också att bli en prövning det här med att lämna och hämta och allt som hör till. Men det ordnar sig nog till det bästa hoppas jag. :)

Imorrn förmiddag kör vi på Öppna förskolan. Annars, kors i taket, är denna vecka helt oplanerad. Inte likt mig... ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar