Leta i den här bloggen

måndag 17 juni 2013

MONDAY

 Haha, alltså ni får verkligen ha överseende med denna sjukt skitiga spegel. Ska fixas omgående. ;) Verkligen inget märkvärdigt i outfitväg idag då jag och Hilma typ bara kört en slappardag. ;)
 Skulle "bara" köpa ansiktskräm på H&M idag men fastnade direkt för det här linnet. 99 kr och det var verkligen jättefint på så det blir nog att ha det på midsommarafton. :)
Här är dom två kattpojkarna. Alltså herre säger jag bara. Dör man inte en smula?!

Hej på er!

Bloggsuget inföll sig aldrig igår tyvärr. Inte har jag nån outfitbild från i lördags kväll heller. Hade iaf mina vita jeans från H&M och på dan hade jag fyndat en skjorta på Lindex för en hundring. En, inte så överraskande när det gäller mig, djurmönstrad. ;) Den får ni nog snart se på igen. :) 

Var en väldigt trevlig lördagkväll och trots att jag var hemma vid tolv så känner man sig så trött hela dan efter. 
Men jag tog mig i kragen efter kvällsmaten och drog ut på en löprunda. Tror det blev runt milen. Vet inte vad  jag hade lyckats med men när jag stoppade min "sportstracker" så stod det 2 km bara. Men jag har sprungit rundan många gånger förut. 
Tror ni jag somnade gott sen då? Mmm.... :)

Nu sitter jag ombytt för att köra lite hemmaträning. Som vanligt drar jag mig för det, så jävla trist ju. Men jag måste så är det bara. Det blir bara en gång i veckan så jag lär ju iaf försöka hålla det. Känns ju alltid gött efteråt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar