Leta i den här bloggen

onsdag 3 februari 2010

10 ÅR



Ja, 10 år är ju alltid 10 år, haha! Tanken slog mig idag att jag fortfarande inte fått hem någon blankett att fylla i för att förnya körkortet, det går nämligen ut 10 februari. Så jag blev tvungen till att ringa och vad säger dom då!? Jo, att mitt körkort är anmält stulet sedan 2006!!! Jag kom ju på direkt vilken händelse det var. Jag och min kompis blev av med våra väskor på hottan när det var Sala Festivalen. Så jag spärrade ju allt så klart. Några dagar senare var det en vänlig själ som hade hittat väskorna i en buske och lämnat i den så allt återfanns. =) Inte tänkte jag mer på det sen heller...hmm. Nu ska jag iaf få blankett hemskickat och det betyder ju även att jag lär ner och fota mig. Så nu har jag piffat mig lite och tänkte göra det. Viktigt kort det där, som sagt 10 år ska man dras med det. Kolla in mitt hår på det gamla, mohaha! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar