Leta i den här bloggen

måndag 22 februari 2010

KALLT IGEN.... SUCK

Godmorgon alla! Jaha, den bistra kylan har slagit till igen... Jag har ju jobbat dygn tills imorse och när man kommer hem så har då självklart vattnet frysit. Nu försöker jag fixa till det själv genom att göra precis så som våran hyresvärd gjort tidigare. Därför var jag tvungen att sitta på golvet och läsa Allehanda och dricka kaffe, haha. Satt och blåste med hårtorken i en lucka i väggen... Ja, det låter helt konstigt, jag vet, men jag tänker inte gå in närmre på det. =)
Planen för dagen var skidåkning men skidorna mina är med b-friend i Sthlm så ja, det får bli ett varmare alternativ till träning idag nämligen simning! Ska även äntligen få plocka ut mitt körkort, får vi se hur det blev. Nu ska jag först kika på "The ugly truth" som jag hyrde igår, får se om den är bra! Vattnet funkar fan inte!! Blir till att ringa ändå, suck! HEJ

2 kommentarer:

  1. det är stängt i badhuset idag. hälsningar en som verkligen vet. och inte vill dit igen. någonsin :)

    SvaraRadera
  2. Slog mig också efter ett tag och då blev jag skapligt tjurig! =)

    SvaraRadera