Leta i den här bloggen

söndag 28 februari 2010

TODAY



Nu har jag och Dennis precis varit och storhandlat och nu står köttfärssåsen och puttrar på spisen. En riktigt härlig söndag hittills...
Hade ju kunnat vara skönt om man inte hade bakfyllan i sig så det hade blivit nån ordentlig motion. Har ju faktiskt bara åkt skidor 1 gång och sprungit 1 gång denna vecka, dåligt!
Men ni, nu kom jag ju fan på vad jag måste berätta. Jag och Perra Östlund ska köra Läderloppet ihop den 5 juni!! SKAPLIG utmaning! 13 km cykel, 2 km kanot och 12 km löp. Hoho, jag ser verkligen fram emot det men kommer vara så sjukt nervös när det närmar sig!
Ett tips till er som behöver få tillbaka glansen och få ett silkeslent hår är produkten ni ser upptill. Har jag haft idag och det luktar så jäkla gott! Kostar runt 45 kr.

Idag åkte pälsen på (så skön), grå tröja från Lindex och boots från Skopunkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar