Leta i den här bloggen

lördag 20 februari 2010

DAGENS



Hej, hej, hej! Sorry för den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Jag jobbade dygn igår tills imorse därav anledningen och idag har det inte funnits tid förren nu. Jag började förmiddagen med en klädsel och eftermiddagen med en annan. Eller ja, jag bytte ju bara överdel. Shoppade den gråa tröjan med nitbeströdda axlar på Lindex idag nämligen så då ville jag ha den på mig.
Började iaf dagen med en fika på cafè Silver med mina mamma-kompisar. Ja, jag tänker faktiskt kalla dom för det för dom är tre stycken och alla tre har barn. Snacka om att känna sig lite utanför... =) Nej då, så farligt är det inte. På eftermiddagen har jag varit på herrinnebandy. Ikväll är det 30+ här på statt och fest hos herr Bergek. Jag jobbar dock dygn imorrn så ingen utgång för min del men man blir lite sugen att hänga på festen ett tag iaf. Men melodifestivalen är ju ett väldigt viktigt moment för mig ikväll och det är frågan om man får se det om man går över dit. Ja, tiden får väl utvisa. Abstinens efter motion har jag också men det finns inte på kartan en dag som denna, suck. Hoppsan, va med text det blev! Behövde skrivas lite tydligen. Hörs igen senare, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar