Leta i den här bloggen

tisdag 23 februari 2010

TJOHO

Jag ville ha en enkel bild på mig själv och bara överdelen. Fy fan, jag tror jag tog om 100 gånger!! Kan ju inte bli bra på kort för sjutton. Nu fick den här duga. =) Jag ska väl egentligen inte skriva om nåt speciellt. Har varit jobbdag idag och direkt efter jobbet blev det en fika med mor min på Mercato. Nu har jag hämtat ut mitt körkort också. Blev inte så jättenöjd med det heller... Var ju nöjd med bilden innan men sen när dom tryckt ihop det och det är mycket ljusare och nej...inte bra.
Åhh, det är en sån här bra vecka, sån som bara jag kan bli så extas över. =) Löning på torsdag, ledig helg och så en 30-årsfest på det, I like it a lot! Nu lär testas outfit! Det lutar åt klänningen men det är man inte direkt sugen på i denna kyla. Ni får en "sneak a peak" sen.. ;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar